یزدفردا "سید عبدالمهدی فاطمی :جای بسی تعجب است غوغازیانی که روزگاری با تفکرات پلورالیستی و قرائت های من درآوردی، وحی و قرآن الهی را تجربه نبوی می دانستند و دین و آموزه های دینی را افیون توده ها می خواندند و تقلید از مراجع بزگوار حرکتی میمون وار تلقی می نمودند و به انواع توطئه ها جهت حذف دین از واژه ((مردم سالاری دینی ))از طریق رسانه ها، تریبون ها و میتینگ ها دست می زدند امروز مفسرقرآن و نهج البلاغه و مدافع مراجع عظام شده اند.
شما را چه شده است که روزگاری ولایت فقیه را دیکتاتوری می خواندید و تئوری حاکمیت دوگانه ارائه می دادید و از رهبری می خواستید که جام زهر بنوشد و امروز رهبری را سپر بلای خود ساخته اید و سینه چاک ولایت شده اید و برای اثبات مدعایتان به بیانات ایشان استناد می کنید هرچند که هنوز هم استاد مغالطه اید و مردم را العیاذ بالله ....!؟ فرض می نمائید و نعمل و ببعض ونکفر ببعض هستید.
همگان می دانند که استقبال بی نظیر توده های عظیم مردم از ریاست محترم جمهور در دارالعباده آنچنان شما را بهت زده و گیج نموده است که دچار ایست  مغزی شده و عده ای به هذیانگوئی افتاده اند ونامه می نویسند که شاید اندکی از غصه جانکاه اشان کم نماید. 
اما جهت اطلاع آقای ساجدی، بزرگانتان که روزگارانی نامه های 200 نفره امضاء می کردند و استعفای دسته جمعی می دادند و فضای جامعه را متشنج می نمودند الان کجا هستند ؟ وچرا تهدید به استعفاء را انکار می نمایند ؟بهتر است شما ها هم  به صراط مستقیم بیایید که به قول خودتان : والسلام علی من التبع الهدی .

ودر پایان هم عرض می کنم:
ای .... عرصه سیمرغ نه جولانگه توست
عرض خود می بری و زحمت ما می داری!

یزدفردا


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا